بهشت پنهان

اولین ماهنامه رسمی بخش برزک

بهشت پنهان

اولین ماهنامه رسمی بخش برزک

تألیفات دکتر جواد صفری

تألیفات دکتر جواد صفری

عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان

پورتال خبری کاشان  :‌دکترجواد صفری ، دکترای شیمی ، رییس اسبق دانشگاه پیام نور کاشان و عضو هیات علمی دانشگاه کاشان در سال 87 مبادرت به انتشار 10 عنوان کتاب هریک به شمارگان یکهزار جلد نموده است . این کتابها شامل :

تألیفات دکتر جواد صفری

عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان

پورتال خبری کاشان  :‌دکترجواد صفری ، دکترای شیمی ، رییس اسبق دانشگاه پیام نور کاشان و عضو هیات علمی دانشگاه کاشان در سال 87 مبادرت به انتشار 10 عنوان کتاب هریک به شمارگان یکهزار جلد نموده است . این کتابها شامل :

1 –  «سلاح پنهان «( مرگ خاموش ):‌نویسنده در پیش گفتار آن اشاره به مجروحان شیمیایی جنگ تحمیلی و تاریخچه ساخت و استفاده جنگ افزارهای شیمیایی در گذشته و دهه اخیر وهمچنین عوامل شیمیایی و روشهای تهیه برخی از آنها نموده است .  این اثر با قیمت 12هزارریال در تیراژ یکهزارنسخه در سال 87  چاپ ودر اختیار علاقمندان قرارگرفته است

2 – «همراه با کارآگاهان «شیمی در هزار سوم  :‌نویسنده در پیش گفتار شیمی وکاربردهای آن در بخشی از زندگی روزانه انسانها دانسته و کاربرد گسترده ی شیمی در پزشکی ، داروسازی ، صنایع غذایی ، صنایع کشاورزی و انرژی را نشان از اهمیت این علم در جوامع بشری دانسته است . این اثر با قیمت 17 هزار ریال و در شمارگان یکهزارجلد در سال 87  به چاپ و در دسترس علاقمندان قرارگرفته است .

3 –  «حلقه های جادویی در شیمی»(رمز پایداری در طبیعت ):نویسنده در این کتاب قصد دارد برخی از مولکولهای حلقوی را معرفی کند  . این کتاب نیز با قیمت 18 هزار ریال در تیراژ یکهزار جلد در سال 87 به چاپ رسیده است .

4 – «آزمایشهای جذاب درشیمی»( هیجان را در شیمی تجربه کنید):نویسنده کتاب در بخشی از مقدمه آورده است شیمی چون خوراکی است که بدون چاشنی آزمایش ،‌ دلچسب نیست . صدای یک انفجار کوچک ، دیدن رنگ های زیبا و درخشان هرکسی را به هیجان می آورد ، این شور و اشتیاق می تواند زمینه کنجکاوی فراگیران را مهیا کند

این کتاب با قیمت 20 هزار ریال و با تیراژ هزارجلد سال 87 چاپ و در اختیار علاقمندان قرارگرفته است .

5 – «چشم اندازی در صنعت پوشش»:عنوان دیگری ازسری کتابهای دکتر جواد صفری است که در پیشگفتار این کتاب آمده است فن آوری نانو یک میدان چند بعدی است که زمینه های وسیع و متنوعی از ابزارها را در حوزه ی مهندسی ، زیست شناسی ، فیزیک و شیمی پوشش می دهد . این کتاب نیز با قیمت 15 هزار ریال و در یکهزار تیراژ در سال 87  به چاپ رسیده است .

6 – «توانایی و هوش»(NMR.MRI )عنوان دیگری از این نویسنده توانا است که در قسمتی از مقدمه آورده است :یک روش طیف بینی است که برای شیمیدانان عالی از اهمیت والاتر نسبت به طیف بینی مادون قرمز برخورداراست . بسیاری از هسته ها را میتوان با روش رزونانس مغناطیسی هسته ای مطالعه کرد . این کتاب با قیمت 12 هزار ریال و شمارگان یکهزارجلد در سال 87  به چاپ رسیده است .

7 – «شیمی در زندگی روزمره « و (کشف تقلب در مواد غذایی ):این مجموعه شامل دو فصل است ، در بخش اول ، کاردبردهایی از ترکیب های ساده ی شیمیایی در خانه داری عنوان شده است و در فصل دیگر ، از دیدگاه شیمی ، به بررسی تقلب هایی که در فرآورده های غذایی انجام می شود می پردازد . این کتاب نیز با قیمت 18 هزار ریال و در یک هزار تیراژ در سال 87 به چاپ رسیده است .

8 – «سراب کراک» ( خلسه مرگ):نویسنده در ابتدای پیش گفتار آورده است ، اعتیاد، پدیده ای است که از شش هزارسال پیش به تدریج در تارو پود جوامع بشری رسوخ کرده است ، بطوریکه که در عصر نوین ، یکی از خانمان سوزترین بلاها محسوب می شود . هیولایی که قدرت تفکر، خلاقیت و سازندگی را از انسانها زدوده و تیشه به ریشه بنیان خانواده ها می زند. کتاب مذکور با قیمت ده هزار ریال و شمارگان یکهزار درسال 87 به چاپ رسیده است . 

9- «از کلام تا کمال»‌ به رشته شیمی از دبیرستان تا فوق دکتری می پردازد در این کتاب سعی بران بوده که اموزش و پرورش ما باید توجه داشته باشدکه برای ورود به دنیای امروز باید با سرعت خود را اماده کند زیرا فن اوری نانو دنیا را قبضه نموده و هنوز اموزش و پرورش ما اندر خم یک کوچه است. این کتاب در تیراژ یکهزار جلد و با قیمت 12 هزار ریال در دسترس علاقمندان است . 

10- «تحولی در مواد زیست سازگار» این کتاب صحبت از جایگزین های زیستی داخل بدن انسان است که به شدت از فن اوری نانو استفاده می شود و فن اوری نانو را بخشی از آینده  ندانسته بلکه همه آینده دانسته و سهم هر بازاری در هر کشوری در زمان شکل گیری ان بازار تثبیت می شود و زمان سرمایه گذاری برای رسیدن به جایگاه مناسب زیست فن اوری همین امروز است که به حمد حق کشور در این زمینه خوب رشد کرده و موسسه رویان در زمینه های مختلف خوب کار می کند . این کتاب نیز با قیمت 12 هزار ریال و با شمارگان یکهزارجلد به چاپ رسیده است  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد